Tisdag.


The Subways

Sitter och lyssnar på Subways, dricker te och kollar runt på lite olika bloggar. Har hittat en ny blogg jag hatar, handlar om en brat från Stockholm med blonda slingor, heter Rahlenfeldt och köper kalsonger för 700 spänn. Förstår inte att dessa bloggar är så populära, vill alla småtjejer/killar bli rika överklassbrats?

Anyways, var på jobbet och hade samtal med chefen om en kompetensblankett vi skulle fylla. Jag var tydligen inte så bra enligt den, men who cares. Jag gör mitt jobb, mer kan jag inte göra. Handlade lite efter samtalet, så ikväll ska jag och Sofia nog äta våran "Red Mix"; Nudlar, kebabkött, röd paprika, rödlök, tomat, matlagningsgrädde och sweet chillisås. Mums indeed! Dock kom jag på att jag glömde köpa grädde nu, crap. Men men, får fixa det sen. Ska äta lite nu, sen diska och städa och vid 17 sen drar jag och lirar match. Inte jättepepp dock. Men nu är det time for food!

Kommentarer
Postat av: Lena

Fan Kisstofflan, du kan ju inte "tipsa" om bloggar som man bara blir arg av, nu sitter jag här med mitt te och är tokirriterad. HUR KAN MAN SE UT SÅDÄR? What's with the hair? Varför kuksugarmunnen på alla bilder? AAAAAAAAAAAAH!!!!



deep breath

2009-06-11 @ 08:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0