Vaarmt.

Håkan = Sommar?

Det är något med Håkan Hellström och sommar har jag upptäckt. Dom hör liksom ihop på något sätt, precis som pizza och coca-cola är givna för varandra. En bra combo helt enkelt. Varit hos mamma en sväng, åt lite. Nu väntar jag på att boysen kommer och hämtar upp mig så ska vi dra fram och handla. Det är varmt, varmt, varmt ute. Och jag gillart. Önskar bara min älskling var här, hon kommer inte hit idag. Så ses inte förens Fredag. Alldeles för långt dit.

Men men, nu ska jag dra snart. Skriver nog igen ikväll. Det blir grill, öl och U21 på TV så blir nog en del bilder som kommer upp här så småningom. Ha en bra dag så länge! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0