What goes around..

Kan inte riktigt släppa incidenten med nudlarna. Dom nya var inte alls goda, och jag slår vad om att dom som jag tappade ut var tusen gånger godare.

Men men, regnet faller ner och midsommar känslorna likaså. Men i morgon kommer min Sofia hit, så jag är glad ändå. Har precis diskat lite, tar resten antingen ikväll efter jobbet eller i morgon. Ska ju jobba 15 - 22.15 ikväll. Men det är min SISTA dag innan semestern. Så efter ikväll är jag ledig i 4 veckor. UNDERBART. Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, fåfäng som jag är funderar jag lite på vad jag ska ha på mig i morgon. Hela dagen i morgon är oviss i och för sig, men det blir nog mat och förfest hos Erik i alla fall. Sen får vi se om vi stannar där eller drar vidare. Jag och Erik har alltid kul (och är alltid fulla) vart vi än är så. Så midsommar blir nog bra.



Alesana - What Goes Around...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0