Born in April.



Sitter här och lyssnar igenom nya albumet med Dead By April. Inte hunnit lyssna igenom det ordentligt, så nu passar jag på när makaronerna kokar. Jag gillar Dead By April, dom har allt jag gillar. Skön boyband-sång, scream, lite synt, hyffsat hård musik och fina texter. Nya plattan låter bra än så länge, vissa låtar har jag hört från deras demo, och dessutom hörde jag vissa av dom nya låtarna när jag var och såg dom i Skövde, när dom lirade med Engel och Dark Tranquillity.
Men Angel of Clarity, Trapped och Falling Behind är ju lovely. Även den nya ballad-aktiga låten In My Arms är fin.

Kommer nog bli en platta som skriker ut ur mina högtalare ganska ofta, I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0