Fest.


(Oredigerad bild direkt från kameran)

Igår var det fest. Jag och Erik shotta Mintu, sen blev vi fulla. Men det var mysig fest, med grillning och badtunna. Sedan bjöd Fredrik, Mårten och Evelina till dans också. Rolig kväll, och nu är jag seg som sirap och ska fram och jobba 14 - 22.15. Känns ju inte så j*vla kul. Men vad gör man inte. Jobbigast av allt var att Sofia åkte hem i morse. Så nu är jag sad emo boy igen. Saknar henne redan för mycket.

Uppdaterar kanske efter jobbet ikväll om jag orkar.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Frallish

Tja!



najsig bild!



Kan inte du zippa alla bilderna från festen och skicka till mig på skickafilen.se!

Vore asbussigt! Min mail är [email protected]



tack för festen förresten, va göddit som fan :)

2009-05-17 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0