Glass, pizza och mys!


MUMS!

Idag har jag varit lite tråkig pojkvän och jobbat först från klockan 12, sen tränat direkt efter. Så var inte hemma förens halv nio. Men men, vi har varit framme och handlat lite chips, dricka och Ben & Jerrys. Vi har äntligen fått in det på jobbet. Så idag blev det Cookie Dough. Nu har vi ätit pizza och ska snart kolla på film, blir nog The Spirit och The Oxford Murders. I morgon ska vi dra till Göteborg och shoppa och träffa några av Sofias vänner. Nu ska jag fortsätta mysa med Sofia och kolla film. (Dessutom var Sofia het as hell när jag kom hem med pizza. Myskläder till smokin hot! bara sådär. I'm melting.)

Ha en mysig kväll. Det kommer jag ha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0