Like yesterday, but Tuesday.



Tisdag. Och här sitter jag och lyssnar på Håkan, snorar och dricker cola. Sov alldeles för länge idag, men det gör ingenting för det behövde jag. Verkligen. Är lite sjuk, vilket suger och idag ska jag jobba kvällen igen, som igår. Så snart börjar jag. Men det är okej, skönt att få lite tider så man tjänar lite pengar. Mårten ringde förut. Tidigt, men det var skönt att höra av honom. Han mådde bra men hade lite ont, och det han tyckte var värst var att han inte visste om han fick komma hem till i morgon, för om han inte fick det skulle han missa Champions League finalen. Och det går ju inte! Får hoppas han får komma hem för då ser vi den nog tillsammans.

Nu gör jag mig lite mat, saknar och tänker på min Sofia och bara önskar att hon var här just nu. Dessutom vill jag bli frisk, och jag vill ha riktig sommar. Och inte sådan halv-sommar som det är nu där det är varmt ena sekunden och mulet och kallt nästa. Ge mig sommar.

Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt att jag smittat dig bejbi :/

önskar jag alltid kunde vara hos dig <3

2009-05-26 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0