Lördag.

Idag var jag och Sofia i Göteborg och shoppade lite. Fast det blev inte så mycket, i alla fall inte för mig. Tror att det är så att om man verkligen letar efter något hittar man ingenting, men om man (som Sofia idag) inte ska ha nåt speciellt så hittar man mängder med fina saker och ting. Jaja, ikväll ska vi göra det vi gjort varje dag; Mysa. Med film, dricka och chips. Och lite Ben & Jerrys såklart. Nu är det bäst att jag aktar på mig för Sofia ska kolla sin bilddagbok. Ni vet hur hon blir då. Det är lite som en knarkare som inte får sitt knark. Aggresiv.

Puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

tack för de ndå! :o de är så inte sant! :(

2009-05-23 @ 21:10:37
URL: http://aimformyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0