My love.


ÄlskPälskSofia

Idag kommer min älskling hit. Som jag längtat. Hon ska vara här ända till Söndag, så kommer bli perfekt. Ikväll blir det väl mys framför ett par filmer eller något liknande. Har ju nya skräckfilmen i 3D; My Bloody Valentine. Ska se om jag får tag i ett par 3D-glasögon bara, tror att syrran hade ett par om hon hittar dom. Får se.

Förut kom Mårten hit och jag spöade honom i Fifa. Sen gick han och jobbade och jag gick och tatuerade mig. Gjorde klart armen, skuggade ihop allt och gjorde mer ljusblått som gick ihop med molnen. Sen fyllde jag även i bröstet eftersom jag rivit upp den på ett par ställen. Men det blev nice, blir snyggare sen när det läkt och skuggningen inte är så mörk och sticker ut så mycket. Sen när jag var färdig var jag och handlade lite. Nu har jag dammsugit, och ska byta sängkläder och sådär. Är så skönt när det är städat här hemma. Men men, nu ska jag dricka cola och lyssna på musik innan jag tar tag i städandet igen. Skriver kanske ikväll om jag orkar/hinner.

Dagens låt: In Flames - Only For The Weak
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Only for the Weak is the shit! :)

2009-05-20 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0