Some pics.




© Cristoffer Mellberg

Några bilder jag tog igår. Det var så skönt ute igår, precis när det regnat. Och jag älskar doften av blöt asfalt. Just nu väntar jag på att The Grudge III ska ladda klart så jag och Sofia kan se den. Sofia ligger och vilar lite nu, hon är lite sjuk. Så jag sitter som sagt här och bloggar lite och laddar upp lite bilder. I morgon ska jag jobba sen träna, och sen blir det väl myskväll som vanligt. Älskar att ha Sofia hos mig hela tiden. Det är perfekt. Men nu har snart filmen laddat klart, så ska få upp bejb ur sängen. Skriver kanske i morgon om jag hinner och orkar. Nu blir det skräckis!

Puss.

Kommentarer
Postat av: sofia

det är bäst att vara hos dig älskling, fast hade inte vart fel o vara lite friskare :/

<3

2009-05-22 @ 12:23:14
URL: http://aimformyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0