Sunlight.




© Cristoffer Mellberg

Solen tittade fram mer och mer, och nu blev det finfint väder. Jag gillart. Har tränat lite och nu steker jag i solen med hallonsaft, brillz och Håkan i högtalarna. Sen ska jag ta en varm, skön dusch och efter det dra till mamma och äta pizza.

Ja, jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu

Och du sa
du måste vara sjuk
sjuk sjuk sjuk
Du måste vara blind
blind blind blind
du måste vara blind
för du kan inte se
när löven faller ner
hur ful jag är

Skriver igen ikväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: moa

åh, håkan och sol <3

2009-05-13 @ 20:55:25
URL: http://withorwithout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0