Thursday.


© Cristoffer Mellberg

Orkade inte skriva igår. Men var stressigt, jobbade till 17.00 sen åkte jag och spelade match med b-laget direkt efter (gick bra, vi vann) och sen stressade jag hem och kollade Champions League finalen med Jocke, Dennis och Erik. Fel lag vann, men så är det.

Nu sitter jag här och dricker te och tar det ganska lugnt även om jag är ganska stressad. Måste ladda iPoden, byta om, fixa mig, packa lite lätt och sedan ta mig fram till staden och ta ut pengar. Ska nämligen till Vänersborg, för Sofia har modevisning ikväll. Så då ska jag dit och kolla lite, sen sova hos Sofia och sen åka hem tidigt i morgon bitti för har match med a-laget på kvällen, och sen efter det ska jag till Zandra och grilla. Puh, stressiga dagar indeed. Dessutom kunde jag inte tacka nej (skulle tjäna för bra) så ska jobba hela Lördagen också, 14 - 22.15. Men så är det. Kanske blir så att jag stannar i Skövde på vägen hem i morgon och shoppar. Mamma kanske möter upp mig.

Dessutom har jag och Sofia 7 Månader idag. Jag är lyckligast. Älskar dig Sofia.
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen fixa lite. Skriver kanske i morgon (om jag hinner).
Puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag visste att vi hade det, tänkte det hela dagen tills precis innan modevisningen, allt var så stressigt, förlåt. men jag älskar dig bejbi, mer än något annat och du gör mig till den lyckligaste flickan på jorden <3

2009-05-29 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0