MM.


Marilyn Manson

Sitter här och lyssnar på Marilyn Mansons nya album The High End Of Low. Jag är egentligen inget fan av Marilyn men efter att ha varit en passiv lyssnare under några månader, då min flickvän flitigt lyssnar på honom, har jag börjat uppskatta honom mer och mer. Och när jag såg videon till Heart Shaped Glasses en sen vardagskväll så rann det över, och jag tycker faktiskt om honom nu. Nya skivan låter bra, och jag älskar redan första låten Devour. Resten behöver jag nog lyssna lite på för att uppskatta. Men overall bra skiva.

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi säger ju att han är bra ;)

2009-05-31 @ 14:37:14
Postat av: Jocke

Rob Zombie är bättre! ;)

2009-05-31 @ 15:57:47
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0