Birthday.

Min Sofia fyller år i dag. 19 år gammal blir hon. Så säg grattis! Hon fick frukost på sängen, sen ett paket. Myspys.

Dock har jag varit tråkig resten av dagen. Först ofrtsatte jag och far att tapetsera hallen. Sedan jobbade jag kväll. Roligast på jobbet var dock att det låg kvar en matlista i en kundkorg. Där det stod klart och tydligt "Rövbiff". Fattar ni? Det var inte ett L, det var ett R först. Och det var inte ens spår av ett försök att skriva över R:et med ett L.

Alltså. Kunde ville antingen ha just rövbiff (vad det nu är) eller så tänkte han/hon på annat när listan skrevs.
Funny. Indeed.

Nu ska jag och Sofia mysa. För det är hennes dag. En film, cola och chips. 
All night long.

Kommentarer
Postat av: sofia

sötast var du när du kom o sjöng för mig (a) <3

2009-11-17 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0