Busy day, indeed.

Varit fullt upp i dag. På en Fredag. Är det inte då man ska chilla ner efter en jobbig vecka? Anywho, sov lite för länge än jag skulle. Sofia var uppe tidigare, men hade inte hjärta att väcka mig. Men upp kom jag till slut, och vi gick till staden och handlade lite mat.

Väl hemma igen hade äntligen jag täckning på min mobil igen, som jag inte haft på hela dagen. Jag ringer då Jocke och vi möts upp på gymmet. Lyfter lite skrot, skrattar, svettas och the ultimate reward - en Gainomax efteråt. G O T T. När jag traskat hem från gymmet, började jag slipa väggarna i hallen. Det var inte kul, nej nej. Men nu är det tapetsering i morgon som gäller. Sedan är hallen färdig.

YAY!

Nu sitter jag här nyduschad och hungrig. Sofia lagar mat, och det ska bli mums. Sedan vid 18 bär det av till jobbet för att jobba några timmar. Så, ja. Stressig dag indeed. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0