Funderat.

När jag inte kunde sova inatt, så höll jag på att nörda runt på diverse prylsajter och funderade på hur jag vill ha det här hemma. Ja, jag funderade på det samtidigt som jag ivrigt väntade på vad som tidningspojken skulle slänga in i brevinkastet klockan 3 på natten.

Hur som helst. Eftersom jag nu kör med TVersity genom xboxet som mediecenter, och eftersom det ibland krånglar eftersom TVersity är buggigt + att xboxet ibland har en tendens att fucka ur och inte hitta modemet, så har jag mer eller mindre bestämt mig för att köpa en mediaplayer istället. Detta gör att jag enkelt och utan krångel kan titta på material i HD-kvalité utan att det fuckar ur. OCH jag slipper använda xboxet som mediacenter.

MEN, det jag då kommer sakna är att kunna använda spotify i hemmabion. Dock är min framtida lösning på det enkel - iPhone. Eftersom jag bestämt mig för att köpa en iPhone när jag har råd, så är det så enkelt att jag bara skaffar en universal dockningsstation till iPhonen som jag kopplar in till receivern. Och voila - spotify i hemmabion, genom hemmanätverket. Alltså gratis (förutom kostnaden för bredbandet då).

Detta satt jag alltså och tänkte på inatt. Oh and yes.
I'm such a nerd sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0