Grått.

Allt är grått ute, och klockan är halv 3 och det börjar redan bli mörkt. Det är det tråkgia med höst och vinter. Allt är bara mörkt. Jag sov länge i dag. Det behövde jag. Orkade inte ens gå till gymmet. Men det blir det nog i morgon i stället.

I dag behövde jag vila. Så är det bara.

Ska jobba kväll i dag. Börjar 16.00. Men det är okej, det går nog fort. Sedan jobbar jag ju kväll i morgon också, så behöver inte tänka på att när jag kommer hem från jobbet ska jag inte upp och jobba igen om 7 timmar. Anywho, måste slipa väggarna i kväll/ i morgon. Jag och Sofia får turas om lite. För på Lördag måste det tapetseras.

Och det vore skönt att få det gjort. Nu ska jag ta mig lite te och krama om Sofia.

Kommentarer
Postat av: Yes

Sv: när jag kommenterade så syntes bara min blogglänk. Resten var vitt och syntes bara om man markerade allt :(



Angående lägenheten: sista svarsdag var igår och vi ligger fortfarande tvåa (ettan har inte svarat och är alltså ute ur leken, hihi) men vår ansökan är nu "under behandling" står det. Håll alla tummar :D



Ja, 2012 verkar så jäkla mäktig! Kommer bli hur värt som helst att se den på bio :D

2009-11-12 @ 23:12:24
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: Yes

Sv: Man känner nån som känner nån som känner rätt person!.. Eeeller så traskar man runt i diverse prylbutiker där man diskuterar priser och abonnemang och väljer det billigaste!



Jag har till exempel abonnemang där jag (mamma) betalar det jag ringer för, vilket brukar ligga på allt mellan 600 och 1700 spänn. Hon fasar ju inför varje räkning eftersom den aldrig är densamma. Hittade ett abonnemang där jag ringer, smsar, mmsar och turbo(!)surfar gratis och obegränsat till alla nät dygnet runt till en fast månadskostnad :D Avbetalning på telefonen och abonnemangskostnader tillsammans blir 920:-/månad, vilket min bästa mami gick med på att betala :D



Ja, det var verkligen en lättnad att få henne undersökt och vaccinerad! Desto sämre med Max tyvärr, men det var skapligt roligt att få veta att han är en hon ^^,

2009-11-12 @ 23:29:20
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0