Late night.

Det kan ha varit den långsamaste dagen ever. Tiden stod still. Och det fanns inget att göra. Ingen bra dag på jobbet med andra ord. Och så ska jag upp och jobba klockan 10 i morgon.

Och så ska jag till tandläkaren också. Det var längesen. Hon kommer inte gilla min tungpiercing. Hon kommer skälla på mig att jag inte borstar tänderna ordentligt, och så kommer hon "ta bort tandsten" så att blodet sprutar.

Men det är rätt okej ändå. För än så länge, är det GRATIS.

Funderar på att lägga mig snart. Fast vill inte riktigt. Och klockan är inte så mycket än. Saknar min Sofia, är mätt på pizza, lyssnar på Bob Dylan och funderar. Men vad hjälper det. Tar mig en clementin istället!

Hell. Yea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0