Movie weekend.


Pandorum

Inte bloggat på ett tag. Men Sofia har ju kommit hem så har spenderat all tid med henne. I Lördags var det bara mys framför TV:n. Kollade Pandorum. Helt okej, men trodde den skulle vara bättre. I går var vi i Skövde på bio. Kollade på New Moon. Den var fin, och rätt bra. Dock inte lika bra som 1:an enligt mig.

Idag ska jag snart iväg och jobba kväll. Sen ska jag upp och jobba tidigt imorgon också. Men sen är jag ledigOnsdag igen. Skönt ändå. Nu ska jag nog ta mig lite te och bara chilla.

(Och föresten. Det var någon Mogi-lover som skrev att hon bara testade att gå på a-kassa. Ursäkta mig, jag läste fel. Tänkte väl att en modebloggare som ser ut som 45 bast har skapligt meed cash. Så my bad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0