Måndag.

Hemma från jobbet nu. Har tränat lite. Och ska nog göra mig lite nudlar, sen bara mysa med Sofia för att sedan gå till sängs. Ska nämligen upp 6 i morgon. Jobbar dag. Men det är helt okej ändå, för då har man hela kvällen på sig + att jag är ledig Onsdag.

Får se om man ska ta influensasprutan någon dag i veckan också. Kanske är lika bra. Även om jag inte är det minsta rädd för svinis faktiskt. Tycker att det mest är media som skrämmer upp alla bara. Anywho, vi får se helt enkelt. Ska försöka uppdatera lite mer framöver.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Lenin

Ja, vaccinera dig för fan! Jag önskar att jag hade gjort det... Svininfluensa = riktigt jävla okul.

2009-12-01 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0