Min dag so far.

I dag är det min och Sofias dag. 13 månader. Fattar ni? Helt sjukt länge har vi varit tillsammans. Och tiden går så fort att jag knappt hinner med. Men jag älskar henne mest av allt.

Denna dagen började dock med att jag försov mig. Hade träning 9.30 och jag vaknar 9.22. 'Bra jobbat Stoffe' tänkte jag innan jag sprang hit och dit och letade efter skor och strumpor. Sprang bort till hallen och var där 9.29. 'BRA JOBBAT Stoffe!' Tänkte jag.

Träningen gick bra. Bästa hittils i alla fall. Och det var riktigt jävla kul i dag. Nu har jag duschat och är trött som en gnu. Men Sofia kommer hem i dag. Kanske snart. Vem vet. Jag längtar. Jag funderar dock på att gå fram till Konsum och panta lite, och småhandla en aning. Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0