Onsdag.

Lång dag. Långsam dag. Tvingade upp mig själv kvart över 6, som om det vore the end of the world för att sedan drömma mig bort till sängen när jag gick till jobbet i mörkret och kylan. Jobbade 7 - 16.30 och det gick långsamt.

Väl hemma bytte jag bara om, tog på mig mina kosslurar och stoppade iPoden i fickan och drog ut och sprang ringleden. Första gången på kanske 2 år. Tog tiden. Blev glad, ca 5,5 km på dryga 25 minuter. DET ÄR INTE DÅLIGT. Med tanke på att jag är otränad as hell.

Nu ska jag och Sofia bestämma oss för vad vi ska äta & om vi orkar gå och handla eller ej. I morgon är det sovmorgon. I dag blir det film och mys.

Kommentarer
Postat av: Bajs

Du sprang i 22 km/h. Helt okej! :D

2009-11-12 @ 22:10:14
Postat av: Bajs

Sköjja bara! Du sprang í 13.2 km/h.. fortfarande helt ok! :D

2009-11-12 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0