Onsdag.

Onsdag. Kallt så in i helvete. Sov för länge, vaknade till av att telefonen vibrerade, men vet inte vem som ringde. Vaknade till en stund senare när telefonen ringde igen. Det var om mitt internet. I morgon klockan 3 ska dom fixa mitt internet. Jag blev glad.

Var och åt lunch på Thai Palatset med mamma och syrran. Det var gott, och jag är mätt.
Så mätt. Ska i väg och jobba tredje kvällen i rad om en timme. Jag gillar att jobba kväll + att det är bra betalt. Och nattmänniska som jag är tycker jag det är bättre att börja jobba klockan 4, än 7 på morgonen. Så är jag.

Saknar min Sofia. Vill inte sova ensam. Är rädd att sova utan henne.
Kom hem.

Kommentarer
Postat av: sofia

bejbi jag kommer hem snart, du ska inte vara rädd. O de är så sjukt svårt att sova utan dig :( <3

2009-11-04 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0