Pigg igen.

Nu börjar jag bli pigg igen. Som vanligt. Jag är en nattuggla. Som man säger. Föresten så har jag ingen piercing i tungan längre. Svalde kulan, blev arg och tog ur den. Så nu får den växa igen.

Kollar på Grannfejden. Nått yngre par klagar på att det är ungdomar som är vid skateboardrampen en bit ifrån där dom bor. Jag trodde inte man var så lättretad och dum i huvudet när man är så pass unga ändå, som dom är. Fast å andra sidan gillar han motorer och hon gillar smink.

I rest my case.

Jag längtar till Lördag. Och vet ni varför? Jo, då kommer äntligen min Sofia hem. Då tänker jag inte släppa taget om henne på hela helgen. Bara om jag behöver kissa, för det gör man ju ibland. Jag lyssnade föresten på Kiss när jag var liten. Det var lite av ett favoritband. Fast jag tror att det var för att dom hade coola kläder.

Jag har tråkigt. You can tell right?

Kommentarer
Postat av: sofia

sötnos :) längtar tills lördag också :D

2009-11-24 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0