Torsdag.

Redan Torsdag. Snart är det helg - jag längtar. För då kommer min älskade Sofia äntligen hem.

Denna Torsdag händer det nog inte så mycket. Ska iväg och jobba kväll sen. Börjar 4. Slutar kvart över 10. Men det är okej, för sen har jag bara 4 timmar kvar i morgon och sen är jag ledig hela helgen. Skönt.

Pratade med bredbandsbolaget också. Eftersom dom missade att skicka en underleverantör till mig och bla bla, så hade jag inte internet på en hel månad. vilket jag borde haft. Min fråga till dom var ju då om jag skulle behöva betala denna fakturan för oktober (då jag inte hade något bredband alls). Deras svar var att jag skulle betala som vanligt vid flytt och att avdrag sker på nästa faktura. Så vi får se. Annars ringer jag dom igen och hotar med att byta leverantör.

Nu ska jag ta mig något att äta. Dock har jag lite svårt för att bestämma mig för vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0