Trött.

Helt slut. Jobbade 7 - 16, kom hem, däckade i soffan i ett par timmar. Sen låg jag och Sofia och myste lite och kollade Simpsons och nu ska vi försöka göra oss något att äta. Sen blir det bara chill resten av kvällen. För i morgon blir det jobb IGEN. 7 - 16.30. Jobbigt, men bra med pengar.

I helgen blir det ett gäng träningar, sen måste jag försöka dra mig ut i allt det gråa och springa lite. Dessutom måste jag gymma. Kanske Torsdag? Jobbar ju kväll då. Får helt enkelt höra med min kära gympolare Jocke "gamegeek" Storm.

Men, mat. Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Mr Gamegeek

Ska jobba imorgon,men när hade du tänkt träna?

2009-11-11 @ 12:17:20
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0