Upp & ner.

Min Lördag har gått upp och ner. Började med att jag provtränade med ESK. Det gick hyffsat. Lite ovant, men gjorde några riktigt bra saker, och några mindre bra. Upp och ner.

Sedan kom far hit och vi började tapetsera hallen. Vi började med att klippa av sladden till telefonjacket (som vi trodde var helt onödig) så det var far tvungen att koppla ihop igen. Men tapetseringen gick upp och ner, och vi kom en bit på vägen i alla fall.

Nu marinerar jag kyckling. Vi ska äta finmat ikväll. Sedan blir det film och mys. Men min älskade flickvän (som fyller 19 år i morgon, glöm inte att gratta henne!).

Kommentarer
Postat av: Yes

Fyller hon år den 15e?! :D

2009-11-15 @ 03:18:03
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0