Fredag, and a update om flytten.

Så är det Fredag. Igen. Jag sitter här på Sofias dator. Kollar runt. Dricker kaffe. Lyssnar på Alkaline Trio. Dricker kaffe. Följde Sofia till bussen förut, hon ska hem till sina föräldrar över helgen. Men hon kommer hem på Söndag igen. Saknar henne redan.

Hur som helst, vi har flyttat ihop till en större och finare lägenhet. Och detta var vad vi lämnade bakom oss. Bilderna är i från när det var som stökigast innan flytten. Blir trött bara jag ser bilderna.





Men nu har vi en lägenhet som bara blir snyggare och snyggare för var dag som går. Både sovrum och vardagsrum har vi tapetserat med hjälp av min käre far. Nu är det bara hallen och köket kvar. Dock är det lite stökigt här fortfarande, men så är det när man flyttar antar jag. Nästa projekt innan hallen är att få upp TV:n på väggen, och även gardinstänger och gardiner.

Nu ska jag göra mig lite nudlar. Börjar jobba klockan 14:00. Men skriver nog innan dess.
God middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0