Fredag.

Nej, inget internet än. Sitter hos mamma. Har precis dumpat nycklarna i gamla lägenheten (eftersom han inte hör av sig) så han får hämta dom själv och höra av sig om det är någonting. Är här och letar efter en installations CD till bredbandsbolget, som jag antar att jag kanske behöver för att mitt ska funka i nya lägenheten.

Dock har min skiva mystiskt försvunnit i flytten.

Hittar ingen här heller dock, men mamma är inte hemma just nu. Hon har vanligtsvis en tendens att hitta saker och ting. Ska jobba sen, börjar om 2 timmar. Jobbar hela kvällen. Och sen ska jag upp och jobba några timmar i morgon också. Och sen ska vi tapetsera sovrum.

Jobb, jobb, jobb. Hela tiden.
Men lägenheten blir fin, och det är ju bra. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0