Fredagsmys, alone.

Jag har chips, jag har cola, jag har en sepeskön soffa. Jag har ALLT. Allt kanske utom just det. Mitt allt. Min Sofia. Hon är den jag saknar mest just nu. Annar har jag allt. Ska kolla på Idol nu, sen förflytta mig till soffan med laptopen och äntligen ta tag i det jag tänkt göra en mycket lång, lång tid.

Jag ska se på Män Som Hatar Kvinnor.
Äntligen.

Men den är bra va? Alla säger det i alla fall. Så ikväll är det jag, soffan, TV:n, favvochipsen och min älskade coca-cola. Myskväll. För att sedan hoppa i säng. Upp och jobba klockan 7 i morgon. Men det är i morgon det.

I kväll är det Fredagsmys som gäller.

Kommentarer
Postat av: sofia

sötnos då <3

2009-10-11 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0