God morgon.

God morgon på er. Sitter här och dricker kaffe och halvkollar på nyhetsmorgon. Följde Sofia till bussen förut vid 8, och jag vet inte om mina fötter tinat än. Kallt as hell var det ute, hösten är verkligen här och jag undrar när vintern kommer och knackar på och slänger in lite snö.

Anywho, sitter här och kollar på en intervju med Matt och Matt från Bring Me The Horizon. Dom pratar om allt från bandet till wrestling moves. Kul killar indeed, MEN det som gjorde mig gladast var att jag ser att Matt (Den Matt med tatueringar - trummisen) har fyllt ut sin arm och även gaddat handen, och har nu i stort sett en välfylld helsleeve. Och poff, allt han har på den armen blev så jävla snyggt. Det fick till och med den missanpassade bläckfiskishgadden han har på högerarmen att se bättre ut.


Matt Nicholls

Jag älskar att se verk byggas, för att sedan bli helt blown away av slutresultatet. Att fylla ut lite hud kan göra sådana underverk. Och att se detta gör mig bara mer sugen på att tatuera mig. Jag vill ha helsleeve. Nu.

Period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0