Hej. Igen.

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Men som sagt, det har att göra med att jag flyttat. Och har för tillfället inget internet (vilket ska fungerna inom ett par dagar). Just nu sitter jag på Sofias mobila bredband. Men vi bor i nya lägenheten hela tiden nu, och den andra lägenheten är städad och färdig. Skulle lämnat nyckeln och så idag, MEN hyresvärden sa att han skulle höra av sig, men gjorde inte det. För han är en idiot. Ja, så är det. Men det är inte mitt problem.

Idag har vi gjort en hel del, likaså alla andra dagar. Dock orkar jag inte skriva allt nu, men håll ut så kommer det en fetare update med bilder och så där. Har slipat väggar och skruvat ihop möbler hela dagen, så nu ska jag chilla i vår nya, otroligt sköna soffa, och sen äta lite och kolla på Idol.

Stay tuned, så hörs vi snart.
/Stoffe

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Jag räknade inte med ett svar från dig eftersom jag vet att ni flyttar ;) Skönt att höra att allt verkar lösa sig smidigt! Bra att eran internetuppkoppling kommer snart så man får lite läsgodis igen. Din blogg uppskattas och din feedback på min likaså! :)

2009-10-01 @ 23:11:46
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0