Höst rimmar på..

Det är höst ute. Vackra färger, men kallt som fan. Jag sitter med laptopen i knät i våran varma soffa. Sofia packar. Hon ska ner till Falkenberg till en kompis som fyller år. Men andra ord: Hon ska åka och supa sig stenfull.

Och jag? Jag ska nog ha grabbkväll. Öl, chips och TV-spel. Inte fel det heller. Eller hur?

Vi ska nog ta en lite höst-promenad snart. Sofia vill ut och gå, och jag är så sjukt fotosugen. Så jag tar med kameran och Sofia på en promenad, poff - två flugor i en smäll. När vi kommer hem igen ska vi ta tag i lägenheten och försöka städa upp överallt. Dammsuga, plocka upp alla käder (mest mina) på golvet i sovrummet, gå ner med saker till förrådet, tömma balkongen på skräp med mera.

Men nu ska jag byta om, för att snart ge mig ut i kylan. Får mitt internet i morgon förhoppningsvis.
Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0