Inget internet.

Nej, inget internet än. Och nu har det snart gått en vecka sen dom sa att det skulle fungera, så i morgon ska jag ringa och fråga dom vad i helvete dom håller på med. Fråga om det bara var ett practical joke att säga att jag får mitt bredband, men att jag inte får det förens nästa år. VAR ÄR MITT INTERNET!?

Kan ni svara på det? Va? Va? Va?

Hur som helst. Klockan är mitt i natten. Jag och Sofia måste vända tillbaka dygnet, så ska vara uppe länge i dag, och sen gå upp tidigt i morgon. Så att vi somnar tidigt i morgon, liksom. Vi håller på och grejar lite här hemma. Lägger in saker i skåp, hänger in kläder i garderober och tänker "Så ska vi ha det sen". Mysigt ändå.

I morgon ska vi slänga lite skräp, gå ner med saker i förrådet och försöka röjja i ordning lite där. Sedan ska Oscar komma hit, Sofias kompis. Och får se vad som händer mer. På Torsdag blir det nog Skövde med mamma i alla fall. Småshoppa lite saker som behövs.

Men vi får se om mitt internet fungerar inom en snart framtid. Till dess, ha det bra.
God natt.

Kommentarer
Postat av: J

snart ringer jag till eran bredbandsleverantör och kollar vad fasen som är felet. blir helt ledsen varje gång jag sätter mig framför datorn och inser att du inte har uppdaterat :[

2009-10-08 @ 19:48:23
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0