Lonely Lördag.

En ganska ensam och tråkig Lördag. Blev ingen TV-spelskväll. Ingen grabbkväll. Ingen fest. Ingenting. MEN, jag har fått saker gjorda minsann. Dagen började dock med att jag sov alldeles för länge. Men sedan har jag:

- Dammsugit hela lägenheten.
- Städat i stort sett hela lägenheten.
- Diskat all disk.
- Fixat en grej med far.
- Solat.
- Ätit tacos hos mamma.
- Tränat.
- Bytt ut trasiga glödlampor.
- Skruvat ihop väggfästet på TV:n. (Nu ska det bara skruvas upp)
- Vattnat växterna.
- Pyntat toaletten lite med ljus & kruka.

Alltså har jag gjort EN HEL DEL i dag. Det är väl inte fy skam det heller i och för sig. Även om jag hellre gjort något roligare. Men nu är det gjort, och i morgon kommer äntligen min älskling hem. Jag saknar henne. Sedan är nästa händelse att se fram emot på Fredag, då Zandra och hennes nya flicka Sofie kommer hit till Tidaholm. Då blir det "dubbeldejt" med god mat, lite öl, och om jag och Zandra får bestämma, lite xbox.

Längtar. Men nu ska jag lyssna på Alkaline Trio och försöka bli trött. I morgon ska jag försöka gå ner med lite saker till förrådet, handla och kanske fixa lite småsaker.

God natt. (Om vi inte hörs igen i kväll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0