Long time, no seen.

Inte uppdaterat på ett tag, jag vet. Men har ju som ni vet inget internet än, då bredbandsbolaget missat mig kan man säga. Har fått jobba en del också, vilket är bra. Nu är jag dock sjuk. Förskyld, säkert svinis. Or not.

Som tur är, är jag ledig till Onsdag nu. Så till dess hinner jag nog bli frisk. Kollar Gossip Girl. Sofia diskar, så ska jag laga mat till oss snart. Sen tända lite ljus och mysa framför TV:n. Japp, så får det bli. Träffade även Zandra och Sofie som var här i Fredags och åt tacos och kollade på Idol. Det var mysigt, och roligt med allt från gamla historier till gravidmagar och pappaléenden.

Nu ska jag gå och förbereda maten. I kväll blir det kryddad kycklingfilé och strips. Gott, ja.
Lovar att bli mer aktiv så fort jag kan. See'ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0