Lördagkväll.

Läget: Det är Lördag. Jag är trött. Har jobbat. Har spelat match (!) Har varit framme och handlat, trots att det är svinkallt och regnet faller. Jag har öl i kylskåpet.

Slutsats: Jag och Sofia ska göra lite god mat sen sen mysa framför en film.
Börjar vi bli gamla?

Har varit en lång dag. Och just nu är soffan och dess värme mer lockande än en kall öl. Ölen kan vänta några dagar, och eftet att ha sprungit runt i kyla och regn i kortbyxor och t-shirt är mitt val inte helt ologiskt. Även om jag tycker att alla val där man väljer bort öl är ologiska.

Fast inte idag. Inte nu.
Idag är det jag, Sofia, vår varma soffa, god mat och en bra film.
Och det är inget ologiskt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0