Måndag.

Måndag, och jag är fortfarande sjuk. Men det blir nog bättre snart. Är ju bara en liten förskylning. Anywho, jag och Sofia har en tvättdag idag. Så vi håller på och tvättar och sådär. Fast nu duschar hon, och jag gör mig nudlar, som förmodligen kokar över där ute nu.

Så måste skriva fort!

Ska tvätta klart, sen duscha och sen drar vi till Skövde med mamma och syrrorna. Kanske skämmer bort oss lite och shoppar lite. För det förtjänar vi, ja det gör vi. Men nu måste jag kolla till nudlarna.

Hej!

Kommentarer
Postat av: J

alla varor i det inlägget är köpta på ellos.se :)



här har du mattan:

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35394&productId=242721&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

2009-10-27 @ 13:48:16
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Nej, jag har inte sett Dog Soldiers. Är den sevärd säger du? Då blir den värd ett försök :D



Vi fick tag på en riktigt bra torrent. Drog upp den på 50-tummaren och vi alla tyckte att det var bra kvalitet. I och med att den är filmad som den är (rec, blair witch project, cloverfield m.fl) så kan man inte förvänta sig så mycket bättre kvalitét än den vi fick. Kollar på man bilder från filmen så ser det inte ut att vara bättre där än på filen vi hade. Jag kan skicka sprend-fil till dig om du vill? :) KALASBRA film! Vissa partier är lite overkill, men vi skrek rätt bra allihopa ;) Scenerna från nätterna är oslagbara.

2009-10-27 @ 23:36:25
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0