No internet.

Nej. Inget internet än. Idioterna på bredbandsbolaget som jag ringde och pratade med för 2 veckor sedan hade missat att ringa underleverantören. Så nu får jag väl vänta 10 dagar ytterligare! Tråkigt så in i helvete. Och när jag frågade om jag behövde betala för hena månaden när jag inte haft internet alls, så sa han att det inte var säkert att jag slapp betala bara för att jag inte svarade första gången dom ringde.

Dra. Åt. Helvete.

Byter nog till Tele2 snart. Billigare och bättre förmodligen. Men anywho, min käre far var här förut så nu är det uppe gardiner i sovrummet (som blev übermysigt) och så är även TV:n uppe på väggen. Helt fucking lovely. Vi inviger detta med The Bank Job med Jason Statham. Min och Sofias brittiska gud.

Ja, han är fett bra. FETT bra.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mean Machine = bästa Statham rullen!

2009-10-21 @ 23:01:07
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0