Random.



Bjuder på några random bilder. Bilderna liksom bara hopar sig på min kamera. Så här har ni en på mig och en på min och Sofias "hemmagjorda" pizza som var god as hell.

Hösten går vidare utanför fönstret, och här sitter jag. Lyssnar på Confide och dricker kaffe. I dag kommer älskling hem, jag längtar. Sen ska jag kanske med hjälp av far och hans borr, sätta upp gardinstänger. Eventuellt blir det även lite TV-spel hos Jocke.

Vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt.
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Zandra

SNYGGO!! <3

Postat av: Zandra

SNYGGO!! <3

Postat av: Lena

soetp0jke88

2009-10-12 @ 10:44:39
Postat av: Lena

Gah, uppfuckad kommentar. Inte okej. Men du get the message ändå. =)



Puss! Jag är i stan nu btw.

2009-10-12 @ 10:46:53
Postat av: J

dina kläder <3

2009-10-12 @ 19:35:19
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0