Torsdag.

Börjar jobba snart. Klockan 3. Känns helt okej ändå, när man kommer upp så pass tidigt. För då har man en hel dag innan jobbet. Sitter i köket och dricker kaffe. Läser reklam. Njuter av solen som skiner in genom fönstret och värmer min rygg. Är aningen irriterad då internet-killen inte hört av sig. Och i morgon börjar jag jobba klockan 2, så får hoppas han ringer innan dess.

Pillat lite med bloggdesignen idag. Lagt in en widget, så att man kan se mina senaste twitterinlägg. Ja, ja twitter är skit egentligen, men nu kan ni se vad jag gör för stunden, eller vad jag gör när jag inte orkar skriva ett mer seriöst blogginlägg. Plus att jag får skriva av mig lite.

It's a win, win situation enligt mig.

Men jag har ett problem, om någon är bra på koder skulle jag vilja ha hjälp med min twitterwidget. Skulle gärna vilja ha en dotted line mellan inläggen + att jag skulle vilja ha tiden under inlägget så att säga. Men kanske inte går att fixa? Jag orkar inte pilla med det nu i alla fall. Nu ska jag dricka mitt kaffe, läsa min reklam, och njuta av min sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0