Trött Fredag.

Jag är trött i dag. Riktigt trött. Men ska i väg och jobba snart. Börjar 2. Så ska byta om nu, sen ge mig ut i kylan och åka till mamma och äta lite, och sedan dra vidare till jobbet.

Och kaffe. Kaffe måste jag ha hos mamma också. Starkt. Varmt. Kaffe.

Får se vad som händer i helgen, verkar inte hända så mycket? Jag måste göra någonting, jag vill dricka öl, spela xbox och skrika ut om jag förlorar. Jag vill spela musik på för alldeles för hög volym, och äta alldeles för mycket chips.

Så. Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Kan vi inte ta spelkvällen på söndag? skulle passa mig som handsken

2009-10-16 @ 20:26:15
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0