Trött Torsdag.

På grund av en rad händelser som började med att min mobil gick sönder för ungefär 2 veckor sedan, och som slutade med att jag i går var arg som ett bi gör att jag inte kommer att få internet förens nästa vecka. Antingen Torsdag eller Fredag.

Hur som helst. Idag väcktes jag av Lasse W. som sjöng ut från min mobil så där akustiskt och höst-likt som bara han kan. Det var jobbet som ringde. Så fick dra mig upp ur den varma sköna sängen och ge mig ut i höstrusket, och fram till jobbet. MEN, bra att få jobba lite extra!

Efter jobbet drog jag och Sofia till Skövde med mamma och mina syrror. Sofia köpte en j*vligt snygg jacka till mig. Och dessutom inhandlade vi en snygg vas med Marilyn Monroe-motiv, ett par garderobslampor, och ett motorcyckelspel till xbox som Sofia redan är mästare på. Medan jag placerar mig med dom 3 nedersta killarna, stoltserar Sofia med att hamna på pallen med dom stora killarna.

Dock har hon en tendens att vara. Lite, lite arg. Svordomar och könsord är inte ovanligt, och tävlingsinstinkten kanske tar över hennes kropp så pass mycket att jag måste göra en exorcism snart. Men hon är så söt.

Kanske uppdaterar med lite bilder i helgen om Sofia lämnar sin dator/mobila bredband här när hon åker hem till sina föräldrar lite. Nu ska jag dricka kaffe och mysa med Sofia framför en film.

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Vi flyttade från Gävle till Hofors så att jag skulle komma närmare skolan och slippa pendla så långt till Borlänge. Nu när jag inte går kvar ser vi ingen större anledning att bo kvar här (bortsett från hur mycket vi faktiskt trivs i lägenheten). Vi åker till Gävle flera gånger i veckan, de flesta av våra vänner och våra familjer bor där, F repar där osv. Vi hoppas på att hitta en lägenhet som vi trivs lika bra (eller förhoppningsvis bättre) i :D

2009-10-08 @ 23:59:23
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0