Fruits of our life.

 


© Cristoffer Mellberg

Eftersom Internet Explorer fuckar så mycket med blogg.se (t ex. så kanjag inte centrera en sak utan att allt centreras, kan inte göra en lista utan att allt bli lista osv.) så har jag nu bytt till Mozilla Firefox. Körde med det för några år sedan, och då var det way better än Explorer, och jag gissar på att så fortfarande är fallet.

 

Har varit och ätit mat hos mamma, och nu sitter jag här och redigerar lite bilder jag tagit idag. Kanske kommer upp någon mer framåt dagen. Sen kommer Kim hit och ska hjälpa mig flytta, och förhoppningsvis ska även Jocke komma hit och hjälpa mig. Men fram till dess ska jag inte göra någonting, förutom att försöka adressändra.

 

Uppdaterar mer från flytten sen, har ju kameran så kanske även blir lite bilder.
Hörs sen!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0