In love.

Ice Nine Kills - The Greatest Story Ever Told

Cause you might think you're in love
And he might promise you the world
But don't believe what he says
He's not real, he's a murderer
Cause you've been lying awake
Scared from this nightmare and I feel betrayed
I gave my life
But you took it away.


Helt in love i denna låten. Texten är ju bara sjukt underbar. Har precis ätit spagetti och köttfärssås, och nu sitter jag och dricker mitt kära te. Om en timme bär det av till jobbet. Inte. Kul. Nej, nej. Men så är det.

Sitter och nördar runt och kollar på teknikprylar. Kollat in ett par högtalare + reciever som jag nog ska inhandla när jag har råd. Kommer blir riktigt nice. Men nu ska jag dricka te och lyssna på Ice Nine Kills.
Skriver sen.


Kommentarer
Postat av: J

Ice Nine Kills - The Greatest Story Ever Told

tyckte det såg snarlikt ut

Nine Inch Nails - The Great Destroyer

^^,

2009-09-01 @ 14:49:28
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0