Mer bilder?


© Cristoffer Mellberg

Jag måste verkligen ha mer bilder/foto i min blogg. Det börjar bli lite tråkigt. Jag lovar att skärpa mig, ska fota mer. Inte bara ordentliga foton, utan även fota min vardag. Dock är min kamera i andra lägenheten just nu. Kom jag på. Men ska ju dit i morgon, så kanske fotar lite då.

Har för övrigt ätit alldeles för mycket glass, mitt huvud väker. Förmodligen frostskadat. Och min mage gör ont. Förmodligen är det bara en stor isbit i min mage. Sofia tittar på Fråga Olle Dokumentären. Om horor och sådant.

Men borde sova nu. ska upp klockan 8:00 i morgon och sticka iväg och tvätta en matta. Roligare morgonaktivitet for man leta efter! Sov så gott så hörs vi i morgon.
God natt.

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Det är ju kung om man hänger med! Bra tidsfördriv i alla fall. Har kollat igenom hela första säsongen på typ.. tre dagar ;) Snart har jag inga serier kvar att kolla på :|

2009-09-16 @ 22:34:08
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0