Min dag.


© Cristoffer Mellberg

Ser ni? Det här är min och Sofias nya utsikt från balkongen. Om man tittar åt vänster. Visst är det mycket mer gemytligt än den tråkiga gatan, som är våran utsikt just nu. Det tycker i alla fall jag!

Vi lagar lite mat nu. Curry Mandalay kyckling. Oerhört gott. Vi har till och med köpt oss en cola. Vi tycker liksom att vi förtjänar det efter tre dagars slit i lägenheten. Annars har vi inte gjort något speciellt nu, bara slappat framför TV:n. Ska äta lite nu, sen ska väl Sofia kolla på Idol. Men nu ska jag kolla till maten, för att sedan gå och pussa på Sofia. Hennes läppar smakar choklad, för hon har ätit glass. Mums.

Hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0