Sunshine and falling leafs.



© Cristoffer Mellberg

Tog en liten tur till nya lägenheten. Och solen värmde bra, trots att löven föll och vinden var stark. I lägenheten kopplade jag in den ena boxen (som bara funkar i nya lägenheten) och kollade så det funkade och så. MEN jag glömde det jag åkte dit för. Glömde den andra boxen som jag tänkte ta med hit, så jag kan se på min gamla TV.

Typiskt.

Nu har jag ätit lite, och funderar på om jag ska ta mig ännu en kopp kaffe. Det är gott, och jag behöver piggna till lite så jag orkar jobba sen. Så. Det lutar nog åt kaffe after all. Sen efter jobbet är Sofia här. SÅ JÄVLA BRA. Längtat så sjukt mycket. Saknar henne varje sekund hon inte är med mig.

Men nu ska jag göra mig lite kaffe då. Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: J

Klart jag vann ;) Vi har en Sony STR-DB790. Det är en äldre modell, men funkar kalasfint fortfarande :)

2009-09-13 @ 15:05:58
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: sofia

sötnosen min då <3

2009-09-15 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0