Coffe.


Nyduschad kille

Var hos mamma en sväng och åt våfflor. G O T T. Kaffe på det, och sedan en iskall promenad hem med Winnerbäck i lurarna. Snön fortsätter falla, temperaturen likaså. Kaffet flödar och mössan har aldrig varit mer använd.

Har gjort det obligatoriska träningspasset som är lite av ett nyårslöfte till och mot mig själv. Ska försöka, eller nej, jag SKA träna varje dag (möjligtsvis en vilodag veckan). Armhävningar, hantlar & situps. 100 repetitioner av allt. Minst. Detta ska jag hålla igång fram till sista Maj. Följer jag detta borde jag ha, om inte en vältränad, men i alla fall trimmad kropp till beachen 2010. Så det kör vi på!

Nu blir det kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0