CrapZilla.

Sitter här och slösurfar och halvkollar lite på Godzilla. Som är väldigt påkostad, och väldigt dålig. Dock får den mig sugen på en av mina favoritfilmer - Cloverfield. Vissa fattar den inte, men enligt mig är den ett mästerverk. Originell. Spännande, sketabra helt enkelt. Så fort vi har fått receivern + skaffat nytt surround så ska det vara den första vi ser. Original så klart. Deal.

Borde egentligen försöka sova lite. Ska upp lite tidigare i morgon, för jag har träning klockan 11.00. Sedan börjar jag jobba 16.00. Så har fullt upp i morgon också. Sedan jobbar jag kväll IGEN på Måndag, för att sedan vara ledig ett par dagar. Längtar.

Såg föresten på Bring Me The Horizons twitter att dom just nu håller på att skriver material till en ny skiva. Sweet, längtar till dess också.

Kommentarer
Postat av: JockZor

Duude! Spela lite på tisdag? Tror jag är ledig då!

2010-01-17 @ 14:01:31
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0